Saturday 11 June 2016

Kulit Saya dulu dan Saya Kini

Salam semua..

Hari ini emy nak share sedikit dengan anda semua keadaan kulit saya dahulu dan keadaan kulit saya kini. Utk pengetahuan anda semua, emy pernah mengalami masalah kulit yg teruk dahulu dan sebab itu, kulit saya menjadi sgt2 sensitif kini dengan pelbagai produk terutamanya produk yg banyak bahan2 kimia. 

Punca saya kena sakit kulit ini adlah kerana memakai satu produk lipstick ni. Ia bukan sekadar lipstick tapi jugak adlah cheek rouge yg membolehkan saya pakai pada kulit muka saya sekali sebagai blusher (Hint: BB). Emy pun cubalah pakai pada kulit muka saya dan jadikan ia sebagai blusher. Tanpa saya jangka, habis rosak kulit muka saya dlm masa x sampai sehari pakai pun. Padahal saya pakai hanya sedikit shj pada kulit wajah saya sebagai blusher

Semenjak itu, Emy x boleh pakai salah produk sikit, kulit saya mesti akan cepat naik iritasi yg berwarna gelap kehitam-hitaman dan sgt gatal. Memang boleh tergaruk2 sepanjang harilah kalau kena tu. Mmg sgt tidak selesa kalau emy dah kena iritasi kulit. 

Sebab masalah kulit inilah juga saya bertemu jodoh dengan Shaklee. Semasa saya terkena masalah kulit ni, emy ikhtiar dengan  SET KULIT dari Shaklee nasihat daripada seorng rakan. Alhamdulillah perlahan2 kulit emy pulih dan kini saya boleh tersenyum lebar sebab saya x perlu rasa rendah diri dan malu lagi dengan keadaan kulit saya. Terima kasih Shaklee!:)

GAMBAR KULIT SAYA DAHULU 


 GAMBAR KULIT SAYA KINI 

Masa ni emy berada di National Conference Shaklee bersama leader Shaklee yg lain.:)



Antara produk2 dari SET KULIT Shaklee yg Emy cuba.


Jika anda yg menghadapi masalah kulit yg lebih teruk dan menghadapi jerawat batu yg teruk, boleh tambah GLA Shaklee utk menstabilkan hormon dlm badan dulu yer.:) ESP jugak membantu mencantikkan kulit serta menghalang pigmentasi dan jeragat selain menghalang penuaan pramatang. 








Berminat dengan SET KULIT Shaklee? Jom wassap saya utk konsultasi PERCUMA 

017-8421998 (WA)
Emy, Your Friendly Shaklee Distributor 

atau 

anda boleh terus membuat pembelian secara online di bawah.:)



No comments:

Post a Comment