Tuesday 17 May 2016

PROMOSI MEI


Assalamualaikum semua!Lama hakak x update  blog hakak kan..hihi..Yelah agak busy sikit lately nih.. Saya semakin terasa bahang  dan kehangatan kebusyan di dalam shaklee..eceh..belum jadik  master lagi..jauh lagi..jauh lagi.. Hari ni saya nak bercerita mengenai apa yer?

Apa kata saya bercerita sedikit mengenai produk shaklee yg on SALE bulan May nih iaitu..Yeszaaa..apa dia? ALFALFA, COLLAGEN SHAKLEE and VITALEA FOR KIDS.Bulan ni saya nak temakan ia sebagai bulan kesihatan dalaman wanita..Of course kerana kebaikan yg diberikan oleh ALFALFA shaklee. ALFALFA shaklee ni adalah baik uk wanita sebab fungsinya sebagai PERAPAT, utk mengurangkan KEPUTIHAN, utk rahim yg kecut etc..Jom baca fungsi2 ALFALFA dibawah:-




Selain tu, Alfalfa jugak bagus utk:-

1) mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok


2)meningkatkan sistem pertahanan tubuh


3)mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati


4) membantu memperbanyakkan susu ibu


5) mengurangkan simptom menopause


6) bagus utk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dlm darah


7)mengurangkan kesakitan otot dan sendi


8) merawat athma dan masalah pernafasan


9) mengawal dan menghapuskan kolsterol buruk LDL dri tubuh





So emy nak share sikit TESTIMONI2 daripada mereka yg dah mengamalkan ALFALFA ni tau.

TESTIMONI ALFALFA UTK MENGURANGKAN KEPUTIHAN DAN JUGAK SEBAGAI PERAPAT






TESTOMONI ALFALFA UTK JERAWAT, MEMPERBANYAKKAN SUSU DAN PERUT KEMPIS



Berminat? Jom contact saya utk konsultasi PERCUMA




017-8421998 (WA)
Emy, Your Friendly Shaklee Distributor

No comments:

Post a Comment